شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

هم اندیشی کارشناسان آزمایشگاه های اهواز و همدان

هم اندیشی کارشناسان آزمایشگاه های اهواز و همدان
به منظورارتقای عملکرد آزمایشگاه های اهواز و همدان، کارشناسان دو آزمایشگاه با حضور در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی اهواز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

        به نقل از  روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مهندس رضا زاده‌دباغ امروز اظهار کرد: مهم‌ترین مزیت هم‌اندیشی کارشناسان آزمایشگاه‌های اهواز و همدان علاوه بر انتقال تجربیات و دانش عملی، دست‌یابی به راه‌کارهای جدید برای ارتقای عملکرد در تمامی روش‌های اجراییGLP یا همان عملکرد خوب آزمایشگاهی است.

وی افزود: کارشناسان آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و داروی همدان از نزدیک با نرم‌افزارها، مستندات و سوابق تمامی روش‌های اجرایی آزمایشگاه اهواز آشنا شدند.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی موادغذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه این کارشناسان با فرآیندهای عملیاتی و اجرایی در حال انجام این آزمایشگاه آشنا شدند، تصریح کرد: در بخشی از این هم‌اندیشی نیز موضوع اعتبار بخشی روش‌های اندازه‌گیری آزمایشگاهی و محاسبه عدم قطعیت نتایج صادره توسط آزمایشگاه مطرح شد.

زاده‌دباغ بیان کرد: کارشناسان این دو آزمایشگاه مهم‌ترین مشکلات در عدم دست‌یابی به صحت و دقت لازم و ایده‌آل در نتایج صادره از آزمایشگاه را حجم بالای نمونه‌های دریافتی، کمبود نیروی کارشناس، متخصص، عدم وجود دستورالعمل‌های شفاف و روش‌های اجرایی مشخص عنوان کردند.

 

N224/1394/12/8

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید