شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

پایان اسفند ماه آخرین مهلت نام نویسی فروشندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در سامانه وزارت متیوع

پایان اسفند ماه آخرین مهلت نام نویسی فروشندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در سامانه وزارت متیوع
با آغاز اجرای طرح تحول سلامت در مراکز درمانی، خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی به قیمت مصوب از طریق شبکه رسمی توزیع وزارت متبوع الزامی شده است.

به گزارش ایفدونا - Ifdona ،

 به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاهعلوم پزشکی همدان، مسئول مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی دانشگاه گفت: با این اقدام و با حذف واسطه ها علاوه بر کاهش و تثبیت قیمت ملزومات پزشکی مصرفی، از ورود کالای غیر مجاز نیز به مراکز درمانی وبهداشتی جلوگیری شده و اطمینان ا زاصالت کالای مورد نیاز بیماران حاصل شده است.

مهندس مراد حاصل افزود: بر اساس بخشنامه  اول اسفندماه امسال، رئیس سازمان غذا و داروی وزارت متبوع همه موسسات پزشکی و مراکز درمانی، آموزشی و پژوهشی شامل دولتی، خصوصی، خیریه، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و دیگر مراکز موظفند از ابتدای سال آینده تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز خود را فقط از طریق تولید کنندگان، وارد کنندگان و یا توزیع کنندگان مجاز تجهیزات و ملزومات پزشکی دارای شناسنامه در پورتال اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت متبوع تهیه و تامین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع پیشگفت و پیرو اطلاعیه ها و مکاتبه های متعدد با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف همدان و اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی استان تاکید می شود آخرین مهلت ثبت مشخصات و حوزه فعالیت فعالان حوزه فروش تجهیزات وملزومات پزشکی سطح استان پایان سال جاری اعلام شده است و متقاضیان باید با تکمیل نام نویسی و بارگذاری مستندات نسبت به ارائه کد رهگیری ثبت نام به مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه اقدام کنند.

مرادحاصل تاکید کرد: فعالیت فروشندگان اقلام یاد شده خارج از شبکه توزیع رسمی به منزله فروش کالای قاچاق و غیر مجاز بوده و موضوع بر اساس قوانین قابل پیگیری قضایی خواهد بود.

 

 N296/1394/12/15

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید