شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

برگزاری چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با "قاچاق فراورده های سلامت محور

برگزاری چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با "قاچاق فراورده های سلامت محور
چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق فراورده های سلامت محور استان سمنان به همت معاونت غذا دارو دانشگاه و با حضور معاون غذا و دارو ، جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمسیون قاچاق کالا و ارز استانداری و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان،چهارمین جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق فراورده های سلامت محور استان سمنان به همت معاونت غذا دارو دانشگاه و با حضور معاون غذا و دارو ، جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمسیون قاچاق کالا و ارز استانداری و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر زینعلی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه اعضای کمیته در خصوص مشارکت فعال در پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در استان سمنان، عنوان داشت: تشدید بازدید های هدفمند از مراکز عرضه فراورده های سلامت محور در پایان سال جاری می بایست در دستور کار کارگروه قرار بگیرید و کلیه اعضا گزارشات خود را در این ایام به به ویژه در ایام نوروز به طور مستمر به این معاونت ارائه نمایند .

دکتر زینعلی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی کلیه اعضا بتوان گامی موثر در جلوگیری از ورود فراورده های قاچاق به این استان انجام داد.

در ادامه آقای هاشمی جانشین دبیر و رئیس دبیر خانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان سمنان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به عمل آمده، عنوان نمود: بحمد الله فعالیتهای انجام شده توسط معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان  و کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته اقدامات موفق و قابل تحسینی را در سال جاری  انجام دهد .  

وی عنوان نمود: هرچه آگاهی و دانش مردم در زمینه مضرات اقلام سلامت محور قاچاق بیشتر شود ثمره و نتیجه آن نیز بیشتر خواهد بود. لذا می بایست از مشارکت های مردمی به صورت محسوس در اهداف مبارزه با قاچاق استفاده کرد و یکی  از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از پتانسیل های مردمی است .  

هاشمی خاطر نشان کرد: مردم می بایست اطلاع بیشتری از اقدامات بعمل آمده در خصوص مبارزه با قاچاق پیدا کنند و با فرهنگ سازی و کیفی سازی کالا های ایرانی رقبت بیشری در زمینه خرید کالاهای ایرانی و به طور خاص کالاهای سلامت محور پیدا نماید

در ادامه مهندس فامیلی مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اقدامات انجام شده  توسط اعضای کمیته در سال جاری ، طرح نامه های واصله از کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و ارائه برنامه های اعضای کمیته جهت پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت  محوردر ایام پایانی سال مورد بررسی قرار دادند . 

N342/1394/12/18

 

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید