شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید/سیاست های تشویقی برای شرکت های تولید داخل

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لازم است که از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه شود و لوازم آرایشی وارداتی نیز باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا را داشته باشند.

دکتر مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا " گفت: کشورمان بعد از عربستان در خاورمیانه بعد از کشور عربستان بیشترین مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد البته این آمار از طریف آمار های دیگر ارگان ها می باشد.
وی افزود: لوازم آرایشی و بهداشتی را بیشتر خانم ها و افراد سن پایین مصرف می کنند و متولیان فرهنگی در این زمینه باید اقدامات لازم را داشته باشند و ما نیز در بحث مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی هشدارهای لازم را داده ایم  و از رسانه ها نیز اعلام کرده ایم.

دکتر اسماعیلی گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی لازم است که از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه شود و لوازم آرایشی وارداتی نیز باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا را داشته باشند و مردم نیز در خرید باید ب این نکات توجه نمایند.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درادامه اظهار داشت: مردم باید برای مصرف لوازم آرایشی خارجی حتما باید به برچسب اصالتی که توسط سازمان غذا و دارو به محصولات می دهد توجه داشته باشند.

دکتر اسماعیلی گفت: در موضوع حمایت از شرکت های تولید داخل، از سال گذشته سیاست های تشویقی را در نظر گرفته ایم و کارخانجات آرایشی و بهداشتی را درجه بندی کرده ایم تا محصولات خود را با رقابت محصولات خارجی کیفیت خود را ارتقاء دهند.

N/377/1395/01/23

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید