شرکت پخش رازی|نمایش جزییات خبر

مدیر کل جدید نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد

مدیر کل جدید نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو را منصوب کرد.

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

مدیر کل جدید نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی، مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو  را منصوب کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدونا "، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی، دکتر محمود بیگلر را به عنوان مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

 

متن این حکم به به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمود بیگلر

 

سلام علیکم؛

 

با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی در مدیریت حوزه های مختلف نظام سلامت و اشراف جنابعالی به امور تجهیزات پزشکی به موجب این حکم  بعنوان مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب می شوید تا در چارچوب ضوابط و مقررات سیاست های کلی نظام سلامت  و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو انجام وظیفه نماید.

 

انتظار می رود پیگیری ماموریت های اساسی سازمان غذا و دارو بخصوص ساماندهی نظام ثبت  و صدور کد IRC، قیمت گذاری و رتبه بندی وسایل پزشکی و انجام  برنامه های مرتبط با طرح تحول سلامت در سرلوحه فعالیت های جنابعالی قرار داشته باشند.

 

امید است در پرتو عنایات الهی و همکاری و همدلی کلیه کارکنان و مدیران اداره کل مذکور و سازمان غذا و دارو موفق و موید باشید.

 

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه قادر متعال مسئلت می نماید.

دکتر رسول دیناروند

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

 

N399/1395/01/28

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید