مشتریان گرانقدر شرکت پخش رازی
با سلام و احترام
با توجه به انتشار پیام یکی از مشتریان معزز این شرکت در
فضای مجازی، در خصوص ایراد ثبت فاکتور در سامانه HIX، موارد ذیل جهت
رفع ابهام و استحضار مشتریان گرانقدر این مجموعه تقدیم حضور می گردد:
- ضمن تشکر از حسن توجه این مشتری عزیز، ایراد مطروحه به
علت خطا در فرایند به روزرسانی اطلاعات مشتریان رخ داده است که اقدامات اصلاحی و
پیشگیرانه در این زمینه انجام شده است.
- لازم به ذکر است، گزارشاتی که به درخواست مشتریان برای
سازمان امور مالیاتی ارسال می شود بر مبنای کد مشتری تهیه و تدوین می گردد و کدHIX تنها برای سازمان غذا و
دارو معتبر بوده و کاربردی در تهیه گزارشات مالی و ارسالی برای سازمان امور
مالیاتی ندارد.
- بررسی سوابق شرکت پخش رازی و خوشنامی این بنگاه اقتصادی و
اجتماعی در صنعت و سازمان غذا و دارو حاکی از آن است که این شرکت از باب مسائل فنی
و تخصصی دارویی و مشتری مداری از جایگاه شایسته ای در صنعت دانش بنیان دارو
برخوردار است و شکایت خاص مشابهی از شرکت پخش رازی در این خصوص وجود ندارد.
- شرکت پخش رازی ایراد مطرح شده توسط این مشتری عزیز را
فرصتی مغتنم دانسته و برای غنی سازی اطلاعات مشتریان و بهبود مولفه های فضای کسب و
کار خود از تمامی مشتریان این شرکت دعوت به عمل میآورد تا از روش های:
1- مراجعه به سامانه رازی آنلاین (My.razico.ir)، بخش ویرایش اطلاعات کاربری، کدهای HIX و GLN خود را اصلاح کنند.
2- از طریق ارسال نامه به مراکز توزیع این شرکت، کدهای HIX و GLN خود را به شرکت پخش رازی اعلام نمایند.
3- مراجعه به سامانه صدای مشتریان رازی (صمر) در سایت این
شرکت و ثبت درخواست اصلاح کدهای HIX و GLN.
جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی با واحد مدیریت ارتباط با
مشتریان (CRM) به شماره 63457777-021 تماس حاصل نمایید.